HERE WE GO AGAIN ..

Torsdagkväll och snart är det fredag och helg igen. Herregud va fort det ska gå då! Känns som jag inte hinner någonting. Men imorgon som sagt är det ju valborg igen, fest-dag bara för att det är valborg. Ska iallafall ha en trevlig kväll med 24 andra ungdomar som fastnat i alkoholens tecken. Jag längtar och hoppas på att det blir en riktigt jävla superkväll!

Men eftersom det fortfarande är torsdag kan jag liksom inte skita i min "viktiga" del av livet, alltså skolan som jag är så jävla trött på. Men tema-arbetet måste ju hållas i gång det med, så ännu en kväll med kriminalvården på hjärnan och lite körkortsteori innan jag får lägga ner huvuvdet på kudden igen och vakna upp till en härlig fredag. Klockan är bara 17:11 .. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0