"HÅÅÅRFINT ASSÅ!"

Idag har jag lekt av mig på halkbanan, så nu gäller det att sätta gasen i botten när det gäller teori-pluggandet så det sitter som en fläskläpp i facet. Imorgon har jag även nationella skriftliga i Svenska B. Laddad? Nej, inte det minsta. Laddar upp med flera koppar kaffe och någon vitamin-hosantjosan som tydligen ska vara bra för tänkandet. Inte för att jag är förskyld eller täppt i snoken utan bara för det ger en lugnande effekt eller om det beror på att jag blivit beroende, vet jag inte. Men nässprays burken sitter som fastklistad i min vänstra hand också, bara det inte klassas som fusk eller doping eller något annat töntigt. En ny tatuering ska jag ha på kroppen innan jag släcker lampan imorgon kväll dessutom. Vill inte skriva något mer ointressant idag.

Jag hatar att lata mig och jag älskar att syssla med struntsaker. Påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda. Komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helt och bara följa ögonblickens inlevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0