FREDAGSMYS

Jag kan nu meddela att båda mina tama armar är som svå ihjäl stuckna nålsdynor. Inte nog med att ena armen skrivit totalt 32 sidor på Svenska NP och jag känner fortfarande hur nerverna är skakiga och vänsterarmen mår inte heller något vidare efter 45 min i tatueringsstolen. Men äntligen är ännu en tatuering fixad och klar. Om jag inte är nöjd så vet jag inte vad det är. Har bara fortfarande ett leende på läpparna, för nu har vi ju helg också. Sweet juuu.

Denna fredag kväll kommer sluta tidigt, mina ögon är redan stängda känns det som. Imorgon förmiddag kommer min saknade goding Josselito hit. Sedan drar vi vidare med våra söta mammor och kollar in årets Isrevy. Kvällen kommer sedan börja med middag på Pims, sen blir det en utekväll med skööööönt folk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0