FINALLY

Och där satt den som en blixt från en klar himmel. Det omtalade talet i NP muntligt i svenska is now oveeeer! Känns ju nästan för bra. Är för övrigt jävligt nöjd med mina 4:53 min som jag lyckades få ram ord på. Kände mig riktigt duktigt och stolt för några minuter.

Att det nu är fredag också kan ju inte bli bättre. Inte för att jag planerat värsta grejen eller för att jag längtat till något speciellt så känns det bara skönt att bara få vara lite ledig för en gångsskull. Ska bli fint väder, sol och förhoppningsvis klarblå himmel. Ska få träffa mina sötaste vänner, snacka lite skit och höra lite skvaller. Ta hand om mig själv och allt det andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0