DIRTY OLD TOWN

Det är nästan så jag skulle kunna klaga. Men innan jag säger något så får jag tänka på att jag gick med vinterkängor på mig idag. Men herreguuuud va varmt och äckligt kvavft det har varit! Men jag får skylla mig själv som sagt att jag inte tänkte efter imorse eftersom jag visste att det skulle bli 17 grader. Annars är jag glad över att det börjar kännas som vår väder ute, förhoppningsvis kommer jag inte behöva se snö förrens om minst 6 månader.  

Måndagskvällen ser inte speciellt party ut, och jag känner mig inte speciellt på topp för den delen heller. Helgen har ju satt sina spår om man säger så, och inte bara på mig. Får väl bli en filmkväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0