DET BLEV KARATEFYLLA & FAIL

Vingliga ben, ett dunkande huvud och ett fett stort blåmärke på benet är vad jag tar med mig från gårdagen. Även en totalt förstörd mobiltelefon utan försäkring och 15 kr kvar ska jag nu gå ut och sätta mig på en stol i solen tillsammans med mamma och en kopp kaffe. Tror jag börjar bli redo att dra snacket om dom kommande åren, mina små söta päron är dock inte speciellt redo för det, än.

Hade dock jävligt roligt hela kvällen. Direkt när jag klev ur bilen på körskolan såg jag bara en lång kväll framför mig. Lång kändes väl den inte riktigt som men jag tackar glatt mina sjukt goa töser för en sjukt go kväll. Långfredagen hoppas jag ändå på att den blir kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0