DET ÄR ETT SÄTT ATT STÄNGA AV

Känner att ångesten stiger mer och mer så fort jag kollar på klockan och ser att om 16 timmar sitter jag i skolan igen och längtar till nästa lov. Hade gentligen tänkt och planerat väldigt noga med att detta lov skulle jag ta igen massa saker jag rent av skitit i att göra den första tiden av detta dryga år. Men tyvärr har jag inte dragit tummen ur röven än och tagit tag i mitt liv. Typiskt dagens ungdomar.

Det är nu man önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. För allt går för fort och jag vill bli barn igen, tänka igen saker och göra allt så rätt som det kan bli.

Ta vara på livet snorungar.







Kommentarer
Postat av: PAULINA

hahah. faaan vad söt du är jennan! :D

2010-04-06 @ 00:08:30
URL: http://paulinamalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0