BLUE MONDAY

Tittar man ut idag, är det en sån där härlig dag. I morse när jag vaknade skulle det mycket väl kunna varit klarblå himmel med 23 grader. Men nu blev det istället askmoln och temperaturen sträcker sig inte upp till mer än 10 plus att det blåser så där äckligt kyligt. Men jag gillar det på något sätt ändå. För förhoppningsvis kommer det inte bli snö igen förrens i slutet av november och om två månader kommer jag hem efter att ha druckit lite för många drinkar med mor min och kanske satt på en kamel eller två. Uppleft en av världens coolaste världsdelar som man blir rädd för att åka till och haft den bästa veckan i mitt liv.

Men innan dess ska jag klara av Sverige ett tag till. Inte speciellt många dagar kvar i skolan men bara vädret håller i sig och det blir liiiite varmare så har jag inget att klaga på. Inte utåt sett iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0