ANOTHER SATURDAY MORNING

Ännu en gång lyckades jag hålla mina ögon stänga hela natten, men jag ger mig själv en applåd över att jag lyckades vakna efter 13 timmar denna gång. Mina drömmar om odjur och en annan värld fortsätter med andra ord. Tyson, Josefines Hitler till katt fanns med denna gång också. Kan inte hålla på så här hela tiden. Halvsova dygnet runt och innan klockan slår 20.30 har jag redan borstat tänderna och stängt av teven. Jag är 18 år och enligt traditioner borde jag möjligtvis sova i 5-7 timmar, glo på teven tills barnförbjudetprogram börjar då man sätter på någon tråkig B-film och släcka nattlampan runt 04.30-tiden. Men jag har på någotvis stannat kvar i 10 års-åldern.


Men efter mina tretton timmars sömn i natt kanske jag för en gångsskull hålla mig vaken lite längre ikväll. Det väntas födelsedagsfirande för bästa-Bea och sedan 20 års-fest.

Nu ska jag gå ut en sväng sen åka och pensionärshandla med mamma.


Kommentarer
Postat av: bea

yipppieee babe

2010-04-10 @ 10:14:53
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0